Geoblog.pl    pawman    Podróże    Powrot do domu    PIerwszy przystanek - Kuala Lumpur
2007

PIerwszy przystanek - Kuala Lumpur

Malezja
Malezja, Kuala Lumpur

Zaraz jak sie obudzilem pojechalem pod wieze Petronas aby dostac bezplatny bilet na wjazd na tzn skybridge czyli most laczacy wieze na 41 pietrze. Po odstaniu ok. godziny w kolejce udalo mi sie dostac bilet na 14.30. Do tego czasu mialem ok. 2 godziny czekania, postanowilem pojechac zobaczyc dwie swiatynie w dzielnicy Kampung Baru. Jedna swiatynia to byl islamski meczet Kampung Baru Mosque z bardzo ladna brama wjazdowa. Pareset metrow dalej byla swiatynia Sikhow - duza, ladna tez robila wrazenie. Zrobilem pare fotek i akurat mialem czas aby wrocic na wjazd na Skybridge. Wjazd winda zajal nam dokladnie 41 sekund a widok byl niezly na samo centrum. Niestety na zwiedzianie tzn chodzenie mielsimy tylko 7 minut do czasu gdzy nastepna grupa przyjechala. Potem aby zapelnic czas pojechalem na jezioro Titiwanga, gdzie bylo wielkie diabelskie kolo z ktorego widac bylo piekna panorame miasta. Wrocilem do mojego lokum aby sie przebrac i wybralem sie zwiedzac Kuala LUmpur noca. Wieze Petronas'u robia kolosalne wrazenie, duzo lepsze gdy sa podswietlone poprostu cudo techniki. Pospacerowalem troche po miescie i niewiadomo kiedy zrobila sie 24.00 wreszcie jestem tam gdzie zycie nie zamiera po 22.00 !!